Informatie voor klanten

Aanleveren van artwork

Hoe lever ik het beste mijn artwork aan?

Voor het beste resultaat is een goed bestand erg belangrijk. Wij ontvangen uw bestand het liefst als een vector bestand. Dit is meestal EPS, PDF of AI. Let erop dat de teksten in het bestand zijn omgezet naar lettercontouren.

 

Welke techniek met welk bestand?

Zeefdruk Vector bestand. ( meestal AI, EPS of PDF )
Transfers Vector bestand. ( meestal AI, EPS of PDF )
Borduren Alle bestanden zijn mogelijk. ( zolang het bestand maar scherp is )
Transfers Vector bestand. ( meestal AI, EPS of PDF )
Digitaal printen Vector bestand, PNG, TIFF of PSD met een transparante achtergrond

 

*bij het bedrukken van foto’s is het aanleveren van een foto natuurlijk wel genoeg. Wij zullen daarna de kleurscheiding maken.

 

Ik heb niet het juiste bestand wat nu?

Geen paniek! Wij kunnen uw bestand ook vector maken. Wij zullen de gehele afbeelding overtrekken met vector lijnen. Dit kan de levertijd wel wat vertragen. Vraag ons naar de kosten.

 

Ik sla mijn bestand op als EPS maar deze is niet vector?

Mocht je een niet vector bestand hebben en deze openen met illustrator of photoshop en deze gelijk opslaan als een EPS bestand maakt het bestand helaas niet vector. Dit is dan een geplaatste afbeelding in een vector omgeving en helaas niet bruikbaar.

 

Wat is het verschil tussen vector en pixels?

Het verschil is simpel gezegd dat een vector bestand is opgebouwd uit lijnen en een pixels bestand uit pixels. Bij het vergroten van het bestand zal de kwaliteit verslechteren.

Versturen en afhaal

De kleding wordt verstuurd in dozen met onze vaste pakketdienst POST.NL
POSTNL komt hier elke middag de orders afhalen die klaar zijn voor versturen en word dit normaal binnen 48 uur bij u aangeboden. (bijna altijd binnen 24 uur maar men mag er 48 uur of doen)

 

Uiteraard is het ook mogelijk de order hier te komen afhalen, zeker bij spoedorders of wanneer je in de buurt woont scheelt dit gewoon veel tijd en kosten uiteraard.

 

Bij spoedorders binnen 1 week, wat je niet hier kan komen afhalen is het ook mogelijk dat wij een extern koeriersbedrijf inschakelen tegen een meerprijs om zeker te zijn dat de order ook echt op tijd zal worden aangeboden.

 

Bezorgkosten per doos is €11,50, elke extra doos €5,- (kleine orders/doosjes €8,50)
Franco vanaf €750,-

Levertijd

Na akkoord is de levertijd van blanco artikelen altijd binnen 1 week en kleding die bewerkt moet worden ongeveer levertijd van 2 weekjes na akkoord.
Wanneer kleding op een uiterste datum in huis moet zijn laat dit dan altijd weten zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Spoedbestellingen zijn over het algemeen wel mogelijk, na overleg.
Houd er rekening mee dat wij pas produceren als de betaling hier is ontvangen dus wanneer dit niet op tijd word voldaan dit vertraging kan hebben op de levertijd.

samples en retour

Samples

Het is mogelijk eerst 1 of meerdere blanco samples te bestellen om te passen/testen, dit behandelen wij wel als een normale order en u kunt dit niet retouren en/of omruilen. Wel kan je de sample(s) terugsturen om met de rest van de order hier te laten bewerken uiteraard.

 

Retour aanvraag.

Stuur ons eerst een mail met de retour aanvraag. U krijgt nadat wij dit retour aanvraag in behandeling hebben genomen een email van ons over de procedure. Heeft u dit na 2 werkdagen nog niet gekregen neem dan telefonisch contact met ons op.

 

* Stuur nog niks retour indien u nog geen reactie van ons heeft ontvangen met de retourprocedure. Indien u dit wel doet duurt de retourprocedure langer. *

 

Retourvoorwaarden

De kleding wordt retour genomen mits:

  • Het ruilen plaatsvindt binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling.
  • De kleding nog in originele staat van verzending is, de kleding dient ongedragen ( netjes opgevouwen ), ongewassen en met alle aangehechte of aangebrachte kaartjes, labels en strikjes in de originele verpakking terug gestuurd te worden.

 

  • Op maat gemaakte kleding (met bedrijfslogo) kan niet worden geretourneerd
  • Het risico van het retourneren ( verzenden) ligt geheel bij de klant.
  • Producten uit de outlet nemen we niet retour

Sponsoring

Wij krijgen per jaar zoveel aanvragen voor sponsoring dat wij onlangs hebben besloten het sponsoren alleen bij de plaatselijke verenigingen te houden en voor grote instanties (goede doelen) waar wij mee samenwerken, uiteraard is er altijd mogelijk om te bespreken wat we eventueel voor elkaar kunnen betekenen.